Friday, March 4, 2011

hangOut with eqin ngan sinah.... (my beloved friends)

result nak ikot sinah dibuat onthesport oleh aku.....

lepas termakan pujuk rayu roomate aku, terus aku call mak agtaw yang aku nk ikot sinah balik KL...
lepas mak bagi green light,terus aku kemas beg...
excited ugak la...
sinah actualy da program ngan kak dya sok.. dsbbkn dya xda teman, dya ajak la aku.. 
klu jalan aku on ja...
ikot perancangan byk gak la tempat2 yang akan kmi gei...
dowg nei nk gei cari kain pasang la, sport shose la, mcm2...

aku?? aku nk jalan2 jea...
tp dlm otak nei dh mula fkir nk beli itu ini...
arap2 aku x over budget bulan nei...

antara temapt yang kmi nk gei :
1) times square (dh smpai pon td.... hehe)
2)masjid india (nak beli handbeg tok mak...)
3) sogo (nk mkn secret reciepe)
4) PAVI 
5) KLCC (nk gei b,gambo at tasek..)

*hopefully dpt balek behrang nanti dengan selamat....


No comments:

Post a Comment