Sunday, May 8, 2011

jumpe, mkn, blek.....

tak aspek pon bende akn jdi...
x sia-sia aku btalkan kelas drive aku....
dpt gak bersama-sama member-member...
yg lagi untung, dpt gak aku mkn kfc free... 
FATIN ku sygs, thengs sbb belanja kfc....
hangout dpn kimi belanja plak taw....... 
AIN, dulu sma ja status kite.. 
SINGLE.. 
tapi skunk u da tabley geng ngan i dh..
u're taken o ready... tp, kite still bley hangout kn???
FATIAH, tima kaseh byk2 sbb rancangkan reunion tok kite....
actly aku rindu sgt kat ampa.. klu yang join kite smua bach kte lg best..
aku rasa kna suoh fatiah handlekn reunion tok bach kte jer...
gambaq2 yg sempat kte snap td smua dh duploadkn at fb...
terasa mlas lak nk upload dh blog nei...
korang tgok dlm fbja lah erk...
walaupon kjb ja jumpa, tp terlepas jugak rindu nei...
sayang ampa.... kita jumpa lg taw nanti... kte ajk ramai2 lagi...

No comments:

Post a Comment